چه درمانی برای افراد با 8.4 سانتی متر کیست کلیه است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمانی برای افراد با 8.4 سانتی متر کیست کلیه است

درمان برای افراد مبتلا به کیست کلیه 8.4 سانتی متر چیست؟ معمولا نیازی به درمان کیست ساده کلیه اگر هیچ علامتی ندارد. اما یک بار آن رشد بیش از حد بزرگ، شما باید برای درمان آن به منظور تخفیف علایم ناشی از آن.

کیست های ساده هستند شایع ترین نوع، کیست کلیه، معمولا، این آسیب ایجاد نمی کند. اما برای افراد مبتلا به کیست کلیه 8.4 سانتی متر بر روی کلیه، آنها باید اقدامات بلافاصله، زیرا به اندازه کافی بزرگ را به صدمه به کلیه ها است، بنابراین بسیاری از علایم میشود.

درمان برای افراد مبتلا به کیست کلیه 8.4 سانتی متر چیست؟

یک سوراخ پمپاژ سیال است، دکتر کیست با سوزن بلند قرار داده شده از طریق theskin، با استفاده از سونوگرافی برای راهنمایی سوراخ.Theدرن دکتر (آسپیراسیون) کیست و ممکن است پس از آن کیسه خالی را با یک راه حل که حاوی الکل را پر کنید؛ این باعث می شود که بافت سخت و شانس عود را کاهش می دهد. جای زخم کردن فضای درون کیست به نام اسکلروز.

در برخی موارد، کیست باز خواهد گشت و دوباره پر کردن با مایعات. دکتر شما ممکن است به عمل جراحی که مستلزم بیهوشی عمومی و یک برش بزرگ توصیه می شود. در این روش، جراح یک نازک، روشن لوله مشاهده درج نام لاپاراسکوپ و دیگر ابزار به تخلیه سیال از حذف کیست و یا رایت دیوار بیرونی آن به نگه داشتن آن را از اصلاح.

هر دوی آنها می تواند به بیمار کمک کند بهتر زندگی می کنند، اما آنها ممکن است منجر به عفونت شود و کیست عود دوباره، چه بدتر، ممکن است در طول درمان کلیه ها آسیب برساند.

اگر شما میخواهید بدانید که اطلاعات بیشتر در مورد درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، شما می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم و یا ارسال ایمیل به مشورت با ما، ما مشاوره رایگان برای شما در اسرع وقت فراهم می کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com.





:: برچسب‌ها: کلیه کیست درمان، کیست های کلیه، درمان کیست کلیه چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: